Γιατί οι δάσκαλοι που αγαπούν τη διδασκαλία, διδάσκουν παιδιά που αγαπούν τη μάθηση.

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Μονοπάτι με σφραγίδες

Ένας απλός τρόπος διαχείρισης της συμπεριφοράς στην τάξη είναι να φτιάξουμε ένα χαρτί με το όνομα κάθε παιδιού, στο οποίο θα βάζουμε μία σφραγίδα για κάθε επιθυμητή συμπεριφορά, ενώ δεν θα βάζουμε όταν η συμπεριφορά είναι ανεπιθύμητη. Στη συνέχεια χρειάζεται να συμφωνήσουμε με τα παιδιά το έπαθλο το οποίο θα κερδίσουν ανάλογα με τον αριθμό των σφραγίδων τους (π.χ. 10). Αυτή η διαδικασία κρατά τα παιδιά συγκεντρωμένα στις δραστηριότητές τους, αφού επιβραβεύονται για κάθε επιθυμητή συμπεριφορά.


Μονοπάτι με σφραγίδες.


Το έπαθλο μπορεί να είναι κάτι χειροπιαστό, όπως σχολικά είδη, φαγητό, χυμός, κάποια ευχάριστη δραστηριότητα για τα παιδιά ( π.χ. διάλειμμα, ώρα παιχνιδιού, βόλτα) ή ό,τι άλλο συμφωνηθεί ανάμεσα στον εκπαιδευτικό και τα παιδιά. Επίσης αντί για σφραγίδες μπορούμε με φαντασία να χρησιμοποιήσουμε κουπόνια επιβράβευσης, κάρτες, αστέρια, αυτοκόλλητα, κ.ά.


Κάρτα επιβράβευσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου